miércoles, 26 de enero de 2011

Las matemáticas enamoran

Para que luego digan que las mates no enganchan, no son pura pasión... demostración este texto:

Tu ets el meu nombre afí, encara que moltes vegades em semblis una desigualtat. Sé que les discussions formen part de la suma d’ambdós, que ens resten i ens divideixen, però encara així sempre acabem multiplicant els nostres sentiments.
M’encanta resoldre equacions a la teva mirada, a vegades dubto del producte dels meus sentiments, dubto sobre si seré la funció perfecta per apartar totes les teves incògnites…
No puc treure’m del cap tots els nostres moments on l’àrea dels nostres cossos s’han multiplicat formant una operació d’amor i de passió.
En aquest moment la nostra derivada dóna la simplificació perfecta del teorema on la teva hipotenusa calcula l’àrea del meu amor. Mentrestant, posem-li a la hipotenusa el símbol dels nombres periòdics perquè desprès no hi hagi problemes ni indeterminacions.
Eleva’m fins a la màxima potència i fes-me sentir una passió frenètica que ens faci arribar al límit, de l’infinit.

By : Cris J.Añadir imagen

Iris

2 comentarios:

  1. Cuan bonita puede llegar a ser una ciencia que me tortura tanto día tras día!!!

    JuaquinsBC

    ResponderEliminar
  2. que sepas que he intentado leerlo... pero... bufff, me ha llevado 3 intentos xDD yo es que veo mates y ya me duermo jajajajaja

    pero siiiii, es muy bonitoooo ^^

    ResponderEliminar